Ankieta - Formularz W związku z planowaną realizacją projektu polegającego na rozbudowie międzynarodowego Przedszkola „Winnie the Pooh” celem stworzenia dogodnych warunków edukacji dla nowych grup 3 i 4 -latków zwracamy się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety mającej potwierdzić zainteresowanie i potrzebę realizacji przedmiotowego projektu, a także aktywnie włączyć ewentualnych partnerów i lokalną społeczność w realizację tej inwestycji. 1. Czy Państwa zdaniem uczęszczanie do przedszkola sprzyja rozwojowi intelektualnemu, społecznemu, moralnemu i kulturalnemu dziecka? znacząco sprzyja sprzyja w ograniczonym zakresie nie sprzyja nie mam zdania 2. Czy zauważają Państwo potrzebę utworzenia nowych grup 3 i 4 – latków na terenie przedszkola znajdującego się w Katowicach? tak nie nie mam zdania 3. Ile grup dzieci w wieku 3 -4 lat powinno w takim przedszkolu zostać utworzonych? 1 2 3 Więcej 4. Czy jest zapotrzebowanie na przedszkola z grupami dla dzieci objętych potrzebą kształcenia specjalnego oraz przewlekle chorych np. alergików, cukrzyków? tak nie nie mam zdania 5. Czy na terenie przedszkola powinna znajdować się sala rehabilitacyjna do prowadzenia zajęć terapii sensorycznej np. dla dzieci z dysfunkcjami typu Asparger? tak nie nie mam zdania 6. Czy jest zapotrzebowanie na grupy przedszkolne, które w swojej ofercie programowej uwzględniają specyfikę pracy z dzieckiem mającym trudności w opanowaniu treści programowych? tak nie nie mam zdania 7. Jakie dodatkowe zajęcia powinny zostać zaoferowane dzieciom? dodatkowy język obcy (jeśli tak proszę w polu inne zostawić wskazówkę co do konkretnego języka) sportowe ogólno ruchowe korekcyjno-kompensacyjne balet rytmiczne muzyczne doświadczalne plastyczne taneczne 8. Jakiego przedszkola oczekuje Pan(i) dla swojego dziecka? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi) przyjaznego, akceptującego takim jak jest z domową atmosferą współpracującego z rodzicami bezpiecznego i estetycznego uczącego funkcjonowania dziecka w grupie rówieśniczej i poza nią dobrze wyposażonego w zabawki i pomoce naukowe z wykwalifikowaną kadrą